Kaip atrodo tikri dviračių takai?

Kai kuriose užsienio šalyse važiavimas dviračiu jau seniai nebelaikomas vien tik laisvalaikio užsiėmimu. Tai – ir kasdienė susisiekimo priemonė. O dviračių takų tiesimui skiriamas ne mažesnis dėmesys, negu gatvėms ar naujiems greitkeliams. Pavyzdžiui, Olandijoje važiuodamas dviračiu neatsitrenksi į vidury tako stovinčius stulpus, šiukšlines, o pėstieji jau iš toli mato ryškiai raudonus takus. Jie platūs, asfaltuoti, turi skiriamąją juostą, pėsčiųjų perėjas. Tuo tarpu Lietuvos miestuose, ypač Vilniuje, ant išbyrėjusių šaligatvio plytelių užtepliotas dviratis gali sukelti tik juoką… 
 

Olandija

Gyvenamuosiuose rajonuose, kur greičio limitas – 30 km/h, dviratininkai ir automobiliai naudojasi tais pačiais keliais. Už 30 km/h zonos ribų dviratininkai turi savo atskirą taką.

Dviratininkams draugiškos sankryžos

Jos nebūtinai didesnės negu įprastos sankryžos.
https://www.youtube.com/watch?v=FlApbxLz6pA&w=560&h=315

Žiedas su dviračių takais

Dviratininkams – pirmenybė:

Lietuva

 Kviečiu netylėti, siųsti skundus savivaldybėms, diskutuoti. Galbūt tokiu būdu galima pagerint bent jau dalį Lietuvos dviračių takų.

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Google photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Connecting to %s