Miesto kūrimas: Girpilis (10)

Sveiki. Jau praėjo metai, kai pradėjau šitą tinklaraštį. Puiki vieta parodyti mano piešiamą išgalvoto miesto žemėlapį (savotišką mintinį eksperimentą, kūrinį). Čia – dešimtas nuotraukų atnaujinimas.

Girpilio šiaurės vakarai

Nupiešiau šiaurės vakarų miesto dalį.

20e90-v2bk2bg112b048
Viduryje matosi 3-ioji ligoninė, dešinėje – Valčiūnų mikrorajonas. Kairėje – pailgas Perkūnkiemio masyvas. Viršuje matosi prekybos ir verslo centras (komercinius ir pramoninius pastatus žymiu pilkai). Į viršų nuo 3-iosios ligoninės – naujas daugiabučių mikrorajonas
bba68-v2bk2bg112b044
Viršuje – daugiabučių rajonai Smėlynė, Dygynė, geležinkelio stotelė „Šiaurės rytai“ (pavadinau Minsko pavyzdžiu). Nuotraukos viduryje – miško parkas su estrada vidury. Beje, per parko vidurį važiuoja tramvajus! Šiek tiek apačioje matyti kapinės, virš jų bus individualių namų rajonas. Į kairę nuo geležinkelio – nedidelis pramonės rajonas.

Pietinis Girpilis

Taip pat pabaigiau pietinės dalies likutį.

c12ca-v2bk2bg112b046
Žemiau ežerų yra studentų miestelis su universitetais ir bendrabučiais. Į patį jo vidurį atvesta geležinkelio atšaka. Piečiau studentų miestelio buvau sugalvojęs „Girpilio namų statybos kombinatą“.

Apžvalga

O čia visas žemėlapis:

7b1ba-v2bk2bg112b041

Atlikau ir daug „nematomo“ darbo – planavau maršrutus. Pasirodo, šiek tiek per daug buvau suplanavęs troleibusų tinklo, net buvo likę mažai atkarpų, kurias aptarnautų vien autobusai.

Bus jau nebe 22, o 18 troleibusų maršrutų.

Kadangi nupiešiau gan nutolusį nuo centro daugiaaukštį gyvenamąjį rajoną šiaurės rytuose, nusprendžiau, kad jam reikėtų greitojo tramvajaus linijos. „Panaikinau“ liniją į Šakočius (pietūs), nes ten atstumas nuo centro labai mažas, be to, pakanka autobusų ir troleibusų susisiekimo.

„Park & Ride“, arba „Pasistatyk ir Važiuok“

Kad greituoju tramvajumi galėtų naudotis ir priemiesčių už žiedinio aplinkkelio gyventojai, dirbantys mieste, buvo įdiegta P + V sistema. Tai specialios automobilių stovėjimo aikštelės, skirtos persėsti iš individualaus transporto į viešąjį. Jos įrengtos ties žiediniu aplinkkeliu. Angliškai toks modelis vadinasi Park & Ride, aš šiek tiek sulietuvinau pavadinimą į Pasistatyk ir Važiuok (P + V).

81d8a-transport1

Girpilyje P + V aikštelėse taip pat yra ir dviračių stovai. Greitasis tramvajus (pirmieji maršrutai atidaryti dar 1987 m.) yra apskritai vienas moderniausių Europoje. Stotelėse įrengti turniketai su bilietų automatais, todėl nereikia samdyti kontrolierių ar versti vairuotoją pardavinėti bilietus, kas sutaupo ne tik pinigų, bet ir laiko. Vidutinis greitis – 40 km/h, naujose atkarpose iki 50 km/h. Yra 8 maršrutai.

Liko visai nedaug piešti aplinkkelio viduje. Bet dar bus ir priemiesčiai…

Toliau: vienuoliktas žemėlapio nuotraukų atnaujinimas

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Google photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Connecting to %s